Ένας από τους πιο αγαπημένους ηθοποιούς που έχουν γράψει ιστορία στον χώρο του θεάτρου θεωρούταν ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος.
Ο αλήστου μνήμης ηθοποιός ξεκίνησε να εισβάλει στον κόσμο του κινηματογράφου το 1947. Την πορεία του όμως στην υποκριτική άρχισε να την χαράζει πιο πριν.
Στον χρόνο πίσω μας γύρισε το «Σπίτι του ηθοποιού» καθώς μέσα από το προφίλ του στο instagram μας έδειξε πως ήταν ο αείμνηστος ηθοποιός σε ηλικία 27 ετών όταν είχε κάνει την δεύτερη θεατρική του εμφάνιση.
Ο νεαρός τότε αγαπημένος ηθοποιός έπαιξε στην παράσταση «Δημιουργηθέντα συμφέροντα» από την οποία απέσπασε εξαιρετικές κριτικές, γεγονός το οποίο συνέβαλε στο να αποκατασταθούν οι σχέσεις με την οικογένειά του.
«Μια φωτογραφία ντοκουμέντο με έναν τεράστιο ηθοποιό που συνεχίζει να λατρεύεται μέχρι σήμερα όσο λίγοι Έλληνες καλλιτέχνες. Ο 27χρονος Διονύσης Παπαγιαννόπουλος κυριολεκτικά αγνώριστος στην δεύτερη θεατρική του εμφάνιση στα “Δημιουργηθέντα συμφέροντα” του Χαθίντο Μπεναβέντε, ενός εκ των σπουδαιοτέρων Ισπανών δραματουργών του 20ου αιώνα, στον οποίο το 1922 απενεμήθη το Νόμπελ Λογοτεχνίας.
Η παράσταση κάνει θριαμβευτική πρεμιέρα την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου του 1939 από την σκηνή του Εθνικού σε σκηνοθεσία Τάκη Μουζενίδη και τους κεντρικούς ρόλους ερμηνεύουν μεγαθήρια του ελληνικού θεάτρου όπως οι Μάνος Κατράκης, Στέλιος Βόκοβιτς, Ελένη Παπαδάκη, Βάσω Μανωλίδου, Ελένη Ζαφειρίου και Τιτίκα Νικηφοράκη.
Η θεωρία που διαπνέει το έργο είναι πως “για να πετύχεις στην ζωή δεν χρειάζονται οι ανθρώπινες αξίες αλλά η ικανότητα να μπλέκεις στο ίδιο νήμα τα συμφέροντα των άλλων με τα δικά σου και έτσι να τους δημιουργείς την ανάγκη να σε υποστηρίξουν με φόβο μην βγουν ζημιωμένοι εάν εσύ αποτύχεις”.
Οι πολύ καλές κριτικές που λαμβάνει ο νεαρός τότε Διονύσης και οι οποίες δημοσιεύονται σε εφημερίδα δίπλα σε άρθρο με γνωστό πολιτικό από την γενέτειρα του το Διακοφτό Αχαΐας, αποτελεί και την αφορμή για να αποκατασταθούν και οι σχέσεις με τους γονείς του και ιδιαίτερα με την μητέρα του», διαβάζουμε στην ανάρτηση.