ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΚαίτη Φίνου: Βγήκε από το νοσοκομείο μετά από την επέμβαση στα μάτια της

Καίτη Φίνου: Βγήκε από το νοσοκομείο μετά από την επέμβαση στα μάτια της

Τι ανέφερε για την κατάσταση της υγείας της

Επέμβαση για να αποκαταστήσει ένα σοβαρό πρόβλημα που είχε στα μάτια της έκανε η Καίτη Φίνου.

Η ηθοποιός έχει βγει από το νοσοκομείο και αναρρώνει.

Σχετικά με την περιπέτειας της υγείας της ανέφερε στην εκπομπή «Super Κατερίνα»:

«Χθες (σ.σ. την Τετάρτη) επέστρεψα στο Σπίτι του ηθοποιού, είναι δύσκολα. Δεν μπορώ να δω ακόμη, το ένα μάτι είναι εντελώς θαμπό. Είναι επεμβάσεις ρουτίνας, απλώς εμένα το 2024 μου έτυχαν πάρα πολλά διαφορετικά πράγματα. Μόλις τελειώσει αυτό θα πάω να δω τον πνεύμονά μου γιατί είχε υγρό, έχω αφήσει όλα τα άλλα στη μέση. Έβλεπα θαμπά, δεν έβλεπα τον κόσμο που ήταν στην αυλή, εκτός από τους πολύ γνωστούς που τους καταλάβαινα από το σωματότυπο».

Δείτε τις δηλώσεις της:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

https://exchange.glomex.com/video/v-da2jlq6hzjux?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Δείτε επίσης:

Καίτη Φίνου μέσα από το νοσοκομείο: Χαίρομαι πολύ που θα κάνω την επέμβαση για αυτό γελάω

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης