Νέο μήνυμα προς όσους την στήριξαν όταν βίωνε την κακοποίηση στο πλευρό του Μπάμπη Λαζαρίδη έστειλε η Αγγελική Ηλιάδη.
Η τραγουδίστρια προχώρησε σε νέα ανάρτηση το βράδυ της Παρασκευής 20 Μαρτίου με αφορμή τις αποκαλύψεις που έκανε στο podcast «Unblock».
Αγγελική Ηλιάδη: Η ανάρτηση
Η Αγγελική Ηλιάδη έγραψε σε ποστ στο Tik Tok:
«Πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν άνθρωποι που στέκονται δίπλα σου, άνθρωποι που ήξεραν, που γνώριζαν, που είδαν. Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Όσο για εσάς γυναίκες μου αγαπημένες, που μου έχετε δώσει τόση αγάπη κι άλλη τόση θλίψη με τις ιστορίες σας, σας υπόσχομαι ότι θα είμαι εδώ για σας. Μαζί θα χαμογελάσουμε και θα προχωρήσουμε ξανά. Σας αγαπώ».
Δείτε την ανάρτηση:

Δείτε επίσης:
Τέλος στην ανοχή από την Αγγελική Ηλιάδη: «Θα καταθέσουν όλοι ενόρκως για την κακοποίηση που έζησα»







