Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021

Στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΚΑ δυσκολεύονται στην κατανόηση κειμένου ή τους λείπει… διαύγεια;

Ιδιαίτερη εντύπωση μας προξένησε η δημοσίευση των ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΩΝ που ερμήνευε την απάντηση μας στην εξώδικη διαμαρτυρία της εταιρίας ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ για λογαριασμό του MEGA… ως κωλοτούμπα.

Οι τελευταίες κωλοτούμπες μας… ήταν σε παιδικές χαρές, στις πρώτες τάξεις του δημοτικού! 

Επειδή, όμως, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε σε ποια εγκεφαλική κατάσταση ήταν η/ο συντάκτρια/ης του κειμένου τους, που ερμήνευσε την απάντησή μας ως «κωλοτούμπα», αλλά ούτε και την δυνατότητά της/του για την κατανόηση αυτής, την αναρτούμε ακόμη μια φορά -γιατί όλες κι όλοι αξίζουν μια 2η ευκαιρία-:

Στις 30 Δεκεμβρίου, παρατηρήσαμε στα κοινωνικά δίκτυα, εκατοντάδες αναφορές χρηστών που σχολίαζαν δημοσίως το αποτέλεσμα του διαγωνισμού του καναλιού MEGA με δώρο ένα αυτοκίνητο. Την ίδια ημέρα, με κάθε διαθέσιμο μέσο, ξεκινήσαμε την έρευνα μας για να διαπιστώσουμε από που πηγάζει όλος ο αρνητικός σχολιασμός που διαμοιραζόταν με ταχύτατους ρυθμούς στα κοινωνικά δίκτυα.

Στη συνέχεια διαπιστώσαμε πως ο νικητής που είχε αναγγελθεί από το κανάλι, διατηρούσε λογαριασμό χρήστη στο κοινωνικό δίκτυο επαγγελματικών λογαριασμών, LinkedIn. Εκεί, ο ίδιος ο νικητής ανέφερε πως εργάζεται στην εταιρία “VIAMAR” με την αρμοδιότητα του διευθυντή πωλήσεων (sales) και διευθυντή της μετά την πώληση υποστήριξης (after sales). Επίσης, η αμέσως προηγούμενη θέση του -κατά δήλωσή του-, ήταν διευθυντής της Peugeot Greece – Aiglon SA (εταιρία από την οποία το κανάλι -κατά δήλωσή του- αγόρασε το αυτοκίνητο). Αργότερα μέσα στην ίδια ημέρα και καθώς οι αναρτήσεις και οι διαμαρτυρίες των χρηστών σε όλα τα διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα πλήθαιναν, ο νικητής με τον οποίο επιδιώξαμε να κάνουμε επικοινωνία, είχε πλέον διαγράψει τον λογαριασμό του στο LinkedIn -κίνηση που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, τόσο για τη χρονική συγκυρία όσο και για το λόγο της βαρύτητας και της αξιοπιστίας που έχουν οι επαγγελματικοί λογαριασμοί, πόσο μάλλον στελεχών, στο LinkedIn- και ο μοναδικός δίαυλος επικοινωνίας για την εκπλήρωση του ρεπορτάζ, είχε πλέον κλείσει για εμάς (τον αναζητήσαμε αλλά δεν τον βρήκαμε σε άλλα κοινωνικά δίκτυα για να ζητήσουμε το δικό του σχόλιο για τις αναφορές και κακόβουλες κριτικές που υπήρχαν στα κοινωνικά δίκτυα, ούτε βρήκαμε άλλο τρόπο επικοινωνίας). Επίσης, εντύπωση μας προξένησε και το γεγονός, πρωτόγνωρο για διαγωνισμούς, πως το κανάλι στους όρους διαγωνισμού, δεν εξαιρούσε από τη συμμετοχή σε αυτόν τους υπαλλήλους ούτε της εταιρίας που διοργανώνει τον διαγωνισμό, αλλά ούτε και της εταιρίας που παρέχει το δώρο.

Μετά από τα παραπάνω, και την μεγάλη απήχηση που είχε ήδη το θέμα στα κοινωνικά δίκτυα, κάναμε αναφορά/δημοσίευση άρθρου με θέμα την κλήρωση, κάνοντας γνωστό πως υπάρχει αρνητική κριτική στα social media από πολλούς χρήστες, αναφορικά με τον υπερτυχερό του διαγωνισμού του MEGA, χωρίς να θίγουμε την αξιοπιστία του καναλιού, του διαγωνισμού ή τον τρόπο που αυτός έγινε, απλά παραθέταμε τα στοιχεία της έρευνάς μας. 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ