ΑΡΧΙΚΗMEDIAΣυνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: Παρέμβαση εργαζομένων σε «Αυγή» και «Στο Κόκκινο» που περιμένουν ένα χρόνο να πληρωθούν

Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: Παρέμβαση εργαζομένων σε «Αυγή» και «Στο Κόκκινο» που περιμένουν ένα χρόνο να πληρωθούν

«Τι άλλο πρέπει να κάνουμε; Κατάληψη στην Κουμουνδούρου;»

Παρέμβαση στο 5ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, που πραγματοποιείται στο Περιστέρι, πραγματοποίησαν εργαζόμενοι της «Αυγής» και του «Κόκκινου».

Εδώ και ένα χρόνο περιμένουν να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, ενώ εκπρόσωποι τους τόνισαν ότι πρέπει να υπάρξει πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά «δεν μπορεί να καταλάβει η σημερινή ηγεσία τι συμβαίνει; Τι άλλο πρέπει να κάνουμε; Κατάληψη στην Κουμουνδούρου;».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης