Στο στόχαστρο του Γιώργου Μιχαλόπουλου, εκδότη της εφημερίδας «Ελεύθερη Ώρα», βρέθηκε η εταιρεία «Initiative Media Athens», η οποία ανέλαβε την προώθηση της ενημερωτικής καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», καθώς της απέστειλε εξώδικο, με το οποίο ζητά να του γνωστοποιηθεί σε ποια ΜΜΕ δόθηκε μερίδιο από τη διαφημιστική καμπάνια.
Η κυβέρνηση έδωσε στην εν λόγω διαφημιστική εταιρεία το συνολικό ποσό των 20.000.000 ευρώ για την εκστρατεία ενημέρωσης μέσω των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τον τρόπο μετάδοσης του ιού, τα μέτρα προφύλαξης για την αποφυγή μετάδοσης του και την εν γένει προστασία της δημόσιας υγείας.
Ωστόσο, η καθημερινή πολιτική εφημερίδα «Ελεύθερη Ώρα», με κυκλοφορία 3.000 φύλλα ημερησίως και 3.500 φύλλα το Σαββατοκύριακο, αποκλείστηκε από την συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης, σύμφωνα με τον εξωδίκως δηλών εκδότη.
«Προφανώς η επιλογή των ΜΜΕ και η διανομή του ποσού των 20 εκατομμυρίων ευρώ, έγινε με κριτήρια υποκειμενικά και μεροληπτικά, δηλαδή αυθαίρετα και συνεπώς παράνομα, για λόγους που εσείς (ή και άλλοι) γνωρίζετε, καταργώντας την θεμελιώδη δημοκρατική αρχή της πολυφωνίας και επιβάλλοντας, δια του αθέμιτου αποκλεισμού της, ισότιμα, αναλογικής συμμετοχής όλων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, μια πρωτοφανή ιταμή λογοκρισία, κατά πρόδηλη παράβαση του άρθρου 14 του Συτάγματος και 10 της ΕΣΔΑ», αναφέρει, μεταξύ άλλων, στο εξώδικό της η εφημερίδα, το οποίο υπογράφουν οι πληρεξούσιοι δικηγόροι Βασίλης Καπερνάρος και Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς.