ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚλιματιστικό ή ανεμιστήρας: Τι μας συμφέρει καλύτερα

Κλιματιστικό ή ανεμιστήρας: Τι μας συμφέρει καλύτερα

Με τον υδράργυρο ήδη από σήμερα Κυριακή 20/7 να παίρνει την ανηφόρα και με μια εβδομάδα φωτιά να μας περιμένει με την επέλαση του καύσωνα σε ολόκληρη την χώρα, σίγουρα όλοι έχουμε ανάγκη να βρούμε τρόπους να δροσιστούμε.

Για το χρονικό διάστημα που βρισκόμαστε σε κλειστούς χώρους η ύπαρξη και η χρήση ανεμιστήρα ή κλιματιστικού μοιάζει σωτήρια.

Το θέμα όμως είναι πραγματικά τι μας συμφέρει οικονομικά

Το κλιματιστικό μπορεί να λειτουργεί συνεχόμενα για ώρες, όμως καλό είναι να αποφεύγονται οι υπερβολές. Η πιο συνηθισμένη είναι η πολύ χαμηλή ρύθμιση θερμοκρασίας. Πολλοί το ρυθμίζουν στους 18°C μέσα στον καύσωνα, με αποτέλεσμα να καταναλώνεται πολύ ρεύμα χωρίς ουσιαστική διαφορά στη δροσιά. Η ιδανική ρύθμιση είναι γύρω στους 26°C, εφόσον έξω η θερμοκρασία ξεπερνά τους 35°C

Από την άλλη ο ανεμιστήρας είναι μία πιο οικονομική λύση, αλλά δεν αποδίδει αυτά που θέλει ο μέσος άνθρωπος και δεν προτιμάται από τον κόσμο τις μέρες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι κοστίζουν;

Σύυκεκριμένα το κλιματιστικό:

  • 9άρι: 0,18 ευρώ/ ώρα
  • 12άρι: 0,23/ ώρα
  • 18άρι: 0,41 ευρώ/ ώρα
  • 24άρι: 0,55 ευρώ/ ώρα

Αντθέτως ο ανεμιστήρας:

  • Δαπέδου: 0,01 ευρώ/ ώρα
  • Οροφής: 0,03 ευρώ/ ώρα
Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης