O Χάρης Δούκας έχει παραβιάσει τον ΚΟΚ, έκανε μπάνιο γυμνός και ψαχούλεψε ξένο κινητό

Αποκαλύψεις με το «καλημέρα» από τον νέο δήμαρχο Αθηναίων

Αίσθηση έχει προκαλέσει η… αποκαλυπτική συνέντευξη του νέου δημάρχου της Αθήνας, Χάρη Δούκα, κατά την οποία απαντάει σε «καυτά» προσωπικά ζητήματα.

Μιλώντας στο μουσικό κανάλι MAD, o Χάρης Δούκας παραδέχεται ότι έχει παραβιάσει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, λέγοντας ότι «έφαγε» κλήση επειδή δεν είχε στο όχημά του πυροσβεστήρα. Όπως λέει ο ίδιος δεν γνώριζε ότι είναι απαραίτητο.

Μεταξύ άλλων, ομολογεί ότι έχει ψάξει κινητό, κάτι το οποίο όπως λέει, μετάνιωσε, όχι μόνο για την κίνησή του, αλλά και για όσα είδε…

Σε ερώτηση που δέχτηκε για το αν έχει κάνει γυμνισμό, ο ίδιος παραδέχεται ότι σε νεότερη ηλικία κολύμπησε γυμνός σε απόμακρη παραλία.

Ωστόσο υποστηρίζει ότι ποτέ στη ζωή του δεν είπε ψέματα σε ψηφοφόρο ούτε έκανε stalking σε κάποιο πολιτικό πρόσωπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε όσα απάντησε:

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης