Κρυφό τετ-α-τετ στο φανάρι υπό τον φόβο του «Μαξίμου»

Όπως σας είχαμε αποκαλύψει εδώ και εβδομάδες, ο Νίκος Ανδρουλάκης και ο Στέφανος Κασσελάκης έκαναν Θεοφάνεια στο Φανάρι.

Μπροστά στις κάμερες, κρατούσαν αποστάσεις ασφαλείας. Καθόταν σε διαφορετικές σειρές εντός του Ιερού Ναού, δεν αντάλλαξαν ούτε ματιά. 

Και όμως, αυτό ήταν η βιτρίνα. Μια χαρά συζήτησαν, μακριά από κάμερες, φώτα δημοσιότητας και άλλα «αδιάκριτα μάτια και αυτιά».

Για την ακρίβεια, τις τελευταίες εβδομάδες ο Νίκος Ανδρουλάκης έχει καταφέρει να διατηρεί ανοιχτούς διαύλους τόσο με τον ΣυΡιζΑ, όσο και με την Νέα Αριστερά.

Μπορεί να φαίνεται απίστευτο, αλλά ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ εμπιστεύεται πολύ περισσότερο τον Στέφανο Κασσελάκη, από τον Χαρίτση. Όσον αφορά τις προθέσεις τους φυσικά, καθώς το σενάριο «συγχώνευσης» του ΠΑ.ΣΟ.Κ. δεν αφορά τον ΣυΡιζΑ, αλλά τη Νέα Αριστερά και προωθείται από ισχυρό ολιγάρχη με παρουσία στα ΜΜΕ. Ο οποίος ονειρεύεται να γίνει «Μπερλουσκόνι», με όχημα ένα τέτοιο υβριδικό σχήμα εντός κοινοβουλίου…

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης