Η Βόζεμπεργκ ζήτησε συγγνώμη από τον Μίλτο Τεντόγλου – Δείτε γιατί

Η ανάρτηση που έφερε αντιδράσεις

Συγγνώμη από τον Μίλτο Τεντόγλου ζήτησε έστω και κατόπιν εορτής, η Ελίζα Βόζεμπεργκ.

Ο λόγος είναι η ατυχής ανάρτηση που είχε κάνει νωρίτερα η ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από τον 26χρονο αθλητή…

Αυτή αποτελείτο από φωτογραφία του Έλληνα πρωταθλητή με το χρυσό μετάλλιο στο Παρίσι, ενώ στο κάτω μέρος υπήρχε το όνομα της πολιτικού και το σήμα του κόμματός της! Η ίδια… απέδωσε αυτό το αποτέλεσμα σε τεχνικό λάθος, θέλησε να επανορθώσει, αν και η «ζημιά» είχε ήδη γίνει, ενώ ανέβασε εκ νέου την φωτογραφία του Τεντόγλου, χωρίς τα στοιχεία της στο κάτω μέρος.

«Λάθη δεν κάνει όποιος δεν κάνει τίποτα! Αλλά αν συμβεί το λάθος, ακόμη κι όταν ο υπαίτιος το αναγνωρίζει, αντιμετωπίζει εδώ μέσα όλη την εμπάθεια, το μίσος, την κακία και τα απωθημένα των ανώνυμων! Όμορφος κόσμος…», έγραψε κι ακολούθως έκανε νέο ποστάρισμα με φωτογραφία του Τεντόγλου: «Οφείλω να ζητήσω συγγνώμη από τον Χρυσό Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου, διότι λόγω τεχνικού λάθους συμπεριελήφθησαν στην εικόνα του τα προσωπικά μου στοιχεία κατά την ανάρτηση των συγχαρητηρίων για την παγκόσμια επιτυχία του».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης