Την Ελλάδα ποιος θα την κλάψει κύριε Μητσοτάκη;

Του Αριστερού Ψάλτη

Απολύτως λογικό για τον κύριο Μητσοτάκη να θέλει να τιμήσει τον μέντορα και ευεργέτη του με τετραήμερο(!!!) εθνικό πένθος.

Μόνο που θα πρέπει να εξηγήσει στον λαό γιατί αποτελεί εθνικό κεφάλαιο ο κύριος Σημίτης.

Για τον εκμαυλισμό της κοινωνίας διά του… εύκολου χρήματος με κορυφαία στιγμή τη ληστεία του Χρηματιστήριου που την οδήγησε στη φτώχεια και στις αυτοκτονίες;

Για την απύθμενη διαπλοκή που τον ανακήρυξε «αρχιερέα» της;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διαβάστε την συνέχεια στο ANTINEWS.GR

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Τα παιδιά του ΠΑΣΟΚ και του Σημίτη στην κυβέρνηση ΝΔ του Μητσοτάκη, του μεγαλύτερου θαυμαστή του μακαρίτη, το είπαμε κανονικότητα: Μενδώνη, Γεραπετρίτης, Χρυσοχοίδης, Φλωρίδης, Σκέρτσος, Πιερρακάκης, Σδούκου και άλλοι. Η κανονικότητα που μας πρέπει, εις μνήμην.

  2. Ω ρε τι πάθαμε! 4 ημέρες αστείο “εθνικό” πένθος για έναν αμφιλεγόμενο πρωθυπουργό που στα Ίμια παρέδωσε έδαφος, παρέδωσαν και τον Οτσαλάν και και και και. Με τον Σημίτη μπήκε η κατάρα στην Ελλάδα και ακόμα συνεχίζεται…

  3. Λάθος Ερώτηση.”” Τήν Ελλάδα ποιός την κλαίει “” ;;;;;;;;; η σωστή. Μα τό 59% πού έμειναν ακόμη Άνθρωποι. Τό 41% δεν έχει χρόνο νά κλάψει. Ψάχνει στα σκουπίδια για φαγητό καί ευγνωμονει το Τσιτάχ ,πού δεν τά τρώνε όλα όι Ολιγαρχες πού τον στηρίζουν , καί πετάνε στα σκουπίδια τά αποφάγια.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης