Τα… άκουσε ο Άδωνις από τους γιατρούς του «Γεώργιος Γεννηματάς»

Θερμή υποδοχή σε ένα ακόμη νοσοκομείο

Με έντονες διαμαρτυρίες και συσσωρευμένη αγανάκτηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν υποδέχθηκαν την Πέμπτη τον υπουργό Υγείας οι γιατροί στο «Γεώργιος Γεννηματάς». Ο Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε το νοσκομείο για την κοπή της πίτας και τα… άκουσε.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

    • Ρε νουμερο, αυτό σε πειραξε? Έχεις παει σε νοσοκομείο να δεις τι γίνεται? Η, είπες να γράψεις την παπατζα σου για να υπεραπισεις τον Άδωνι (🤮) και την ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ που περασε ποτε? Μετακλητό τρολ, η απλά λοβοτημενος ψηφοφόρος του 41%?? Μην γράφετε τέτοιες χοντράδες. ΚΑΡΦΩΝΕΣΤΕ! Τρολ της κακιας ώρας… Σας πληρωνουν με τους φόρους μας… Ελπίζω κάποια στιγμή να σας βγάλουν, (και εσας και το σιχαμενο κόμμα που σας πληρωνει με τα λεφτά μας) στη σέντρα!! Όλοι μέσα για συστηματική εξαπάτηση του λαου!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης