Η δυσφορία των εμπόρων και το σωσίβιο Χατζηδάκη

Μεγάλη απροθυμία στήριξης του εμπορικού κόσμου στην κυβέρνηση διαπίστωσε στην πρόσφατη εκδήλωση της ΕΣΕΕ για τον εορτασμό της «Ημέρας του Εμπορίου», ο αντιπρόεδρος Κωστής Χατζηδάκης.

Πλην ελαχίστων, όπως των διατελεσάντων προέδρων της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και κάποιων εκπροσώπων επιμελητηρίων, δεν υπήρξε ανταπόκριση, πολύ απλά διότι άλλα περίμεναν να ακούσουν στην 89η ΔΕΘ οι έμποροι από τον Κυρ. Μητσοτάκη, όμως δεν άκουσαν κυριολεκτικά τίποτα.

«Ο εμπορικός κόσμος δεν έχει την αναγνώριση που του αξίζει παρότι είμαστε οι μεγαλύτεροι εργοδότες της Οικονομίας» του είπε ο πρόεδρος του φορέα Σταύρος Καφούνης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι είχε εκφράσει τη δυσφορία του προ δύο εβδομάδων στη Θεσσαλονίκη μετά το τέλος της ομιλίας του πρωθυπουργού. Αν πήγαινε άλλος στην εκδήλωση δεν είναι βέβαιο ότι θα διατηρούνταν χαμηλοί τόνοι.

Ο Χατζηδάκης έσωσε τα προσχήματα αφού ως ευρωβουλευτής τη δεκαετία του ’90 και μετέπειτα ως υπουργός Ανάπτυξης και υπουργός σε παραγωγικά – οικονομικά υπουργεία διατηρεί προσωπικές σχέσεις με το σύνολο των επιτελών των μικρομεσαίων.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Η ΝΔ του Μητσοτάκη που επί 6,5 χρόνια έχει στραγγίξει όλους τους μικρομεσαίους, θα τα φτιάξει όλα τώρα στον 1 χρόνο (το πολύ) που της απομένει…

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης