Νοσοκομείο Χίου: «Θερμή» υποδοχή στον Άδωνι από προσωπικό και πολίτες

Δεν έπεισε

Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης βρίσκεται σε εξέλιξη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το νοσοκομείο της Χίου για την επίσκεψη του υπουργου υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.

Εν μέσω συνθημάτων για τη δημόσια υγεία και αποδοκιμασία, ο Υπουργός Υγείας σταμάτησε και συνομίλησε με αρκετούς από τους διαμαρτυρόμενους χωρίς όμως να δίνει σαφείς απαντήσεις.

Συνάντηση με τον διοικητή του νοσοκομείου

Στη συνέχεια ανέβηκε στο κτήριο της διοίκησης όπου μπροστά στις κάμερες συνομίλησε με τον διοικητή Χ.Τσιαχρή παρουσιάζοντας μια ιδανική πραγματικότητα για το νοσοκομείο με αυξημένο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικού σε σχέση με το 2019.

Ακολούθησαν συναντήσεις του Υπουργού με φορείς και εκπροσώπους τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

*Πηγή: tvpatrida.gr

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. τετοιο αναίσθητο γομάρι δεν ξανάδαμε,
    δεν έβγαλε το χαζό χαμόγελο ότι και να του έλεγαν,
    όλη η ΝΔ σ ένα προσωπείο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης