Σε αφανισμό με σφραγίδα Φάμελλου

Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται ότι θέλει να κλείσει «Αυγή» και «Κόκκινο», «στραγγαλίζοντας» τους εργαζόμενους

Τα όσα επί 17 μήνες συμβαίνουν στην «Αυγή» και στο «Κόκκινο» πέραν της απογοήτευσης δείχνουν ότι η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ θέλει να τα κλείσει «στραγγαλίζοντας» τους εργαζόμενους.

Τον τελευταίο χρόνο από την «Αυγή» αποχώρησαν 30 και από το «Κόκκινο» 12 με αποτέλεσμα τα δύο μέσα να λειτουργούν με το μισό προσωπικό. Το οξύμωρο είναι ότι «όσο λιγοστεύουμε τόσο μας χρωστάνε περισσότερα έχοντας φτάσει σήμερα να είμαστε 3,5 μήνες απλήρωτοι» καταγγέλλουν.

Βέβαια το προσωπικό του ΣΥΡΙΖΑ στο κόμμα, τις οργανώσεις και στη Βουλή είναι τακτοποιημένο οικονομικά έως το τελευταίο ευρώ. Κάπως αντίστοιχα λοιπόν σχεδιάζει να επανέλθει στην εξουσία ο Σωκράτης Φάμελλος.

Δείτε επίσης:

Η απομάκρυνση της Κασιμάτη, χαριστική βολή για τον ΣΥΡΙΖΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Περιμένω το κόμμα Τσίπρα» ξεκαθάρισε η Ζαχαρούλα Τσιριγώτη

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. <>; Ωραίο δεξιό σχόλιο αυτών που διυλίζουν τον κώνωπα της αντιπολίτευσης και καταπίνουν την κάμηλο του Οπεκεπέ των απ ευθείας αναθέσεων, της ρεμούλας, της λαμογιάς, της κοινωνικής φτωχοποίησης, της κατάρρευσης της δημοκρατίας, της πανελλήνιας δυστοπίας…

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης