Πάρτι στο X με τον «Φραπέ»

Σχολιάστηκε έντονα το δικαίωμα της σιωπής που επικαλέστηκε

Χαμός επικράτησε το πρωί της Πέμπτης 11 Δεκεμβρίου στο Χ (πρώην Twitter) με την κατάθεση του «Φραπέ» στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ.

Η πλατφόρμα κατακλύστηκε από χιλιάδες σχόλια από χρήστες οι οποίοι δεν άφηναν τίποτα να πέσει κάτω και σχολίαζαν τα πάντα.

«Μουγγός Φραπές μας έλαχε»

Αρχικά σχολιάστηκε αρκέτα η εισαγωγική τοποθέτηση του Γιώργου Ξυλούρη ο οποίος επικαλέστηκε το δικαίωμα της σιωπής και είπε πως δεν θα απαντήσει σε ερωτήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Porsche του γιου

Επίσης σχολιάστηκε η Porsche του γιου του Γιώργου Ξυλούρη.

Οργή για Ξυλούρη

Οι χρήστες εξέφρασαν ουκ ολίγες φορές την οργή τους για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ με αφορμή την παρουσία του Ξυλούρη στη σημερινή συνεδρίαση.

Δείτε επίσης:

Porsche ο γιος του Ξυλούρη, Jaguar ο ίδιος

Χαμός με τον Ξυλούρη: «Κομμένα τα “Φραπές”, είμαι Χριστιανός» – Ομολογία για τον μπλε ταύρο στο υπουργείο

ΝΔ: Στέλνει στον εισαγγελέα τον «Φραπέ»

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Επιτροπή:
    -πολλά τα πακέτα και με υπουργική αβάντα έ;..
    φραπεδούμπας:
    επικαλούμε το δικαίωμα του πιστού κομματόσκυλου..
    Επιτροπή:..
    Πως μπορεί ένα πιστό κομματόσκυλο να μπεί κι αυτό στην συμμορία σας;..
    Φραπεδούμπας:
    ..επικαλούμε το δικαίωμα του σωτού πατερούλη ψηφοφόρου..
    Επιτροπή:
    ..Πόσα κομματόσκυλα είστε στη συμμοριούλα;..
    φραπεδούμπας:
    ..επικαλούμε το χέσε μέσα θέατρο και κατούρα παράσταση του νομιμοφανούς γρεκυλιστάν..
    Επιτροπή:
    Εντάξει,αθώος..´’ετσι κι αλλιώς,για τα μάτια του ψηφοφόρου κάνουμε αυτό το πανυγηράκι..
    Είτε μας πείτε ,είτε δεν μας πείτε..και μεις απο τη συμμορία των κομματόσκυλων που βγάζουνε
    τις μίζες θα πάρουμε οδηγίες..
    Αντε.. και καλά χριστούγεννα και κάτω ο καπιταλισμός του μικρο μπακάλη και του άνεργου..Να πεθάνει
    ο κερατάς!..
    φραπεδούμπας:
    επικαλούμε το δικαίωμα του τίμιου σαρβάιβορ του προλεταριακού αγώνα της πατάξεως της φοροδιαφυγής..
    φχαριστώ κυρά πρόεδρα ,άντε ..και καλά δημοκρατικά pos και αντικαπιταλιστικούς αγώνες νά χουμε..

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης