Κόμμα με άρωμα… Παπαδόπουλου ιδρύει ο Τόνι Μαρτίνι – Κάλεσμα στους νοσταλγούς της Χούντας

Και όχι δεν είναι AI

Σε μια εποχή που η Ελλάδα παλεύει με τα προβλήματα του 2026, φαίνεται πως κάποιοι προτιμούν να ψάχνουν λύσεις στο… 1967. Ο επιχειρηματίας και παραγωγός Τόνι Μαρτίνι αποφάσισε να μπει στην πολιτική, ιδρύοντας κόμμα που κοιτάζει με εμφανή συμπάθεια προς τη σκοτεινή περίοδο της Χούντας των Συνταγματαρχών.

Σε ανάρτησή του, καλεί «τους Απριλιανούς» να ενωθούν «πιστοί στον Αρχηγό και Εθνάρχη μας Γεώργιο Παπαδόπουλο», παρουσιάζοντας την επταετία σχεδόν σαν μια εποχή κοινωνικής ευημερίας και απόλυτης τάξης. Σύμφωνα με την αφήγησή του, τότε δεν υπήρχαν κλέφτες, δεν υπήρχαν προβλήματα και φυσικά η χώρα δεν χρωστούσε «ούτε μια δραχμή».

Η ανάρτηση συνοδεύεται από μια καταιγίδα βαριών χαρακτηρισμών για το σημερινό πολιτικό σύστημα, καταγγελίες περί «προδοτών» και εκκλήσεις για «καθαρή Ελλάδα». Ρητορική που δεν θυμίζει ακριβώς σύγχρονο πολιτικό πρόγραμμα, αλλά περισσότερο παλιά κασέτα που κάποιος βρήκε σε σκονισμένο συρτάρι και αποφάσισε να την ξαναπαίξει.

Το πραγματικά παράδοξο είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν το 2026. Δηλαδή σε μια χώρα που έχει ζήσει τη δικτατορία, έχει πληρώσει το τίμημα της εκτροπής και έχει κλείσει αυτό το κεφάλαιο εδώ και δεκαετίες…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το αν το νέο κόμμα του κ. Μαρτίνι θα βρει ακροατήριο ή θα καταλήξει απλώς μια ακόμη ιδιόμορφη υποσημείωση στην ελληνική πολιτική ιστορία μένει να φανεί.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Την τελευταία εικοσαετία πολλοί Έλληνες όλων των κοινωνικών τάξεων αγανακτισμένοι με την σαπίλα και την εκτεταμένη διαφθορά των επίορκων ξενόδουλων πολιτικών νάνων και την κατάντια του Ελληνικού λαού σε όλους τους τομείς, συχνά αναφωνούν στις μεταξύ τους συζητήσεις ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ!!! Μένει να δούμε τι θα φέρει το μέλλον και με αυτή την κίνηση…

    • Τι να φέρει ρε Καραγκιόζη; Έναν ακόμα χουντικό στην φυλακή, όπως τον Ψωμιάδη, και σένα τον χουντομούσκαρο να πέφτεις πάλι από τα σύννεφα!

  2. ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    • Ουτε ΚΑΝ θα συγκρίνω τον φιλολαϊκό, ενωτικό, οξυδερκή Ιωάννη Μεταξά, με του κολομβιανού τύπου διακτακτορία Παπαδόπουλου.

  3. Για όσους λοιπόν δεν είχαν γεννηθεί την επταετία,ας ψάξουν,ανεργία,εγκληματικότητα,βιοτικό επίπεδο, χρέος,βιομηχανική ανάπτυξη,στήριξη ελληνικής παραγωγής,…..πάντως ,εμείς στην Καλλιθέα ,κοιμομασταν στα μπαλκόνια τι καλοκαίρι,παιδιά, πηγαίναμε το Σάββατο βράδυ στην Ομόνοια να πάρουμε το φως των σπορ,με τα πόδια,κ ψάξτε κ για την περιουσία που απεικόνιζαν σε επτά χρόνια ,οι πρωτεργάτες κ κάντε συγκρίσεις,με τους σημερινούς…… το κλειδί δε στην πόρτα μας,κλείδωσε την νύχτα,για πρώτη φορά ,λίγο πριν το 1980…..αυτά,σαν αναμνήσεις…..

  4. Εισαγγελεας και διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος υπαρχουν.
    Ας σηκωσουν μανικια και να πιασουν δουλεια στελνοντας στον αγυριστο τους φασιστες που αιματοκυλισαν την Κυπρο και πρωτοστατησαν στην προδοσια.
    Φασιστες χουντοσκυλα ισον εθνοπροδοτες ΜΟΝΟ

    • την Κύπρο την αιματοκυλισαν οι Τούρκοι ,οι συνταγματαρχες δεν ήταν φασίστες, δεν κυνηγούσαν μειονότητες,ούτε έσφαξαν αντιφρονουντες,ήταν η πιο χαλαρή τυραννία στην ιστορία του πλανήτη σαν πολίτευμα, αν ήξερες ιστορία πριν αναλάβουν οι συνταγματαρχες μεταξύ 1962 και 1967 σκοτώθηκαν περισσοτεροι από τις συγκρούσεις μεταξύ των ολιγαρχικων κοματων.και των φασιστών της αριστεράς.οι Τούρκοι κατέλαβαν 3% με προδότη ιωανιδη και 34% όταν είχαμε πλέον ολιγαρχικο πολίτευμα, το οποίο έχουμε μέχρι και σήμερα μόνο όταν έρθει δημοκρατία θα δούμε μια άσπρη μέρα,αλλά πως να ερθει;η μισή Ελλάδα φασίστες αριστεροί και η άλλη μισή ολιγαρχικοι καραγκιοζηδες

  5. Aυτον τον ξερει η μανα του ? Ανθρωποι που δεν εχουν ζησει την περιοδο της χουντας , δεν ειχαν γεννηθει καν , βγαινουν και εχουν αποψη και παριστανουν τους ειδημονες . Τι αλλο θα δουμε τελικα ?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης