Πέρασε στα ψιλά της επικαιρότητας αφού επρόκειτο για επιπόλαιη κίνηση, αλλά καταγράφηκε και από τον Αμερικάνικο και από τον Ρωσικό παράγοντα. Ο λόγος για το χθεσινοβραδινό μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος έσπευσε στα social media να χαιρετήσει τη νίκη του δεξιού Μαγιάρ γράφοντας ότι «είναι μεγάλη νύχτα για την Ευρώπη και την Ουγγαρία».
Μπορεί να ξεμπέρδεψαν από τον Βίκτωρ Όρμπαν η Ούρσουλα και οι συν αυτώ, έμπλεξε όμως για τα καλά η Αθήνα καθώς ο ηττημένος τυγχάνει προσωπικός φίλος των Τραμπ- Πούτιν και ο βασικότερος μεσολαβητής της μεταξύ τους σχέσης. Εξ’ ου και κάποια τηλεφωνήματα δυσφορίας προς το πρωθυπουργικό γραφείο.


Θέλει την woke ατζέντα η Κούλα, δεν μπορεί να κρυφτεί.
Θέλει ο …άριστος να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει…