ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗ«Από τότε που βγήκε η συγγνώμη χάθηκε η Εύβοια» - Οργή στο Twitter για το διάγγελμα Μητσοτάκη

«Από τότε που βγήκε η συγγνώμη χάθηκε η Εύβοια» – Οργή στο Twitter για το διάγγελμα Μητσοτάκη

To διάγγελμα ξεσήκωσε νέο κύμα αντιδράσεων

Έχοντας μελετήσει το κείμενο που του έγραψε η ομάδα των επικοινωνιολόγων του, ο Κυριάκος Μητσοτάκης βγήκε με νέο διάγγελμα να ενημερώσει ότι ως πρωθυπουργός τα έχει ξεπεράσει όλες τις… κρίσεις (!) ενώ ζήτησε και μια «συγγνώμη» για τα μάτια του κόσμου, χωρίς να αποδίδει κάπου τις ευθύνες

Όπως ήταν αναμενόμενο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξέσπασαν αντιδράσεις με πολλούς χρήστες να κατακεραυνώνουν τον πρωθυπουργό για το επικοινωνιακό του σόου στο οποίο βέβαια δεν παρέλειψε ακόμα μια φορά να δώσει εύσημα στον εαυτό του για τις ικανότητες του… στην διαχείριση όλων των κρίσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης