ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗ«Στεκόμαστε στο πλευρό της Ουκρανίας»... Ο Μητσοτάκης χαιρέτισε το ψήφισμα του ΟΗΕ κατά της Ρωσίας

«Στεκόμαστε στο πλευρό της Ουκρανίας»… Ο Μητσοτάκης χαιρέτισε το ψήφισμα του ΟΗΕ κατά της Ρωσίας

«Ο ΟΗΕ μίλησε ξεκάθαρα και δυνατά καταδικάζοντας την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία»

Με ανάρτησή του στο twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για το ψήφισμα που ενέκρινε η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ και με το οποίο καλεί τη Ρωσία να σταματήσει να χρησιμοποιεί βία στην Ουκρανία και να αποσύρει τα στρατεύματά της.

«Ο ΟΗΕ μίλησε ξεκάθαρα και δυνατά καταδικάζοντας την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Αυτή η ιστορική ψήφος δεν είναι μόνο έκφραση διεθνούς αλληλεγγύης, αλλά άμεση απαίτηση από τη Ρωσία να αποσύρει αμέσως και πλήρως τα στρατεύματά της. Στεκόμαστε στο πλευρό της Ουκρανίας», έγραψε ο Πρωθυπουργός.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης