ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗH Μαρέβα πήγε σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Εμινέ Ερντογάν

H Μαρέβα πήγε σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Εμινέ Ερντογάν

Συνάντηση με την πρώτη κυρία της Τουρκίας, Εμινέ Ερντογάν είχε η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα Μητσοτάκη, στη Νέα Υόρκη.

Μιας και η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ γινόταν για το κλίμα, η Εμινέ Ερντογάν παρουσίασε ένα δικό της πρόγραμμα, που ενθαρρύνει την ανακύκλωση των πλαστικών, σε εκδήλωση για το περιβάλλον. Σε αυτήν τη συνάντηση παραβρέθηκε και η Μαρέβα Μητσοτάκη, στηρίζοντας με την παρουσία της την προσπάθεια.

Η ίδια η σύζυγος του Τούρκου προέδρου δήλωσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης: «Δεν είναι ώρα για εκθέσεις και δηλώσεις για το περιβάλλον. Είναι ώρα για έργα».

Δείτε το ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεων του Star στο 27:05”.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης