ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΔιαλύεται ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά αισιοδοξεί η Γεροβασίλη μετά τις μαζικές αποχωρήσεις: «Όλα καλά...»

Διαλύεται ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά αισιοδοξεί η Γεροβασίλη μετά τις μαζικές αποχωρήσεις: «Όλα καλά…»

Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα...

Το ρεύμα εξόδου είναι ισχυρό στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, και η «νέα εποχή« στον ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως πλησιάζει. Κάθε μέρα και κάποια στελέχη του κόμματος αποχωρούν, επιβεβαιώνοντας το κλίμα της διάλυσης που επικρατεί στη ριζοσπαστική Αριστερά.

«Όλα καλά, ό,τι είναι να γίνει θα γίνει» είπε η Όλγα Γεροβασίλη, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αντιπρόεδρος της Βουλής, στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες για την αποχώρηση της ομάδας Αχτσιόγλου από τον ΣΥΡΙΖΑ, με ανακοίνωση που εστάλη στους γραμματείς του κόμματος και τη συνάντηση των βουλευτών Αλέξη Χαρίτση και Νάσου Ηλιόπουλο με τον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα για να ανακοινώσουν την ανεξαρτητοποίηση εννέα βουλευτών της ομάδας.

 

 

Διαβάστε ακόμα:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κομμάτια ο ΣΥΡΙΖΑ: Χαρίτσης-Ηλιόπουλος ενημέρωσαν τον Τασούλα για την αποχώρηση 9 βουλευτών και τη νέα ΚΟ 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης