«Περίπατο» πήγε η ασφάλεια στα Τέμπη

«Λανθασμένη και ατελή» χαρακτήρισε τη σύμβαση πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie ο Χρίστος Βερελής, υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών την περίοδο 2000-2004

Must Read

Να ρίξουν φως στις συνθήκες που επικρατούσαν στον σιδηρόδρομο και οι οποίες οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών επιχειρούν οι μάρτυρες που έχουν κληθεί στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, αν και ομολογουμένως η σχέση τους με το δυστύχημα είναι ελάχιστη, καθώς ήταν αρμόδιοι προ… εικοσαετίας και βάλε.

Καταθέτοντας στην επιτροπή, ο Χρίστος Βερελής, υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών την περίοδο 2000-2004, ανέφερε πως «είχε γίνει by-pass σε όλο τον Κανονισμό Ασφαλείας στο συγκεκριμένο δυστύχημα», περιγράφοντας με αυτόν τον τρόπο την ασφάλεια του ελληνικού σιδηροδρόμου την περίοδο του δυστυχήματος των Τεμπών.

Χρίστος Βερελής

Ο ίδιος αναφέρθηκε στον ρόλο του ανθρώπινου παράγοντα, χαρακτηρίζοντας ανεπαρκή τον μοιραίο σταθμάρχη. «Το ανθρώπινο δυναμικό σε τέτοιες καταστάσεις είναι ακόμα πολύ σημαντικό. Σε λίγα χρόνια, με την Τεχνητή Νοημοσύνη, ο ρόλος αυτός θα πάει πίσω. Μία από τις δικλίδες ασφαλείας είναι η σωστή λειτουργία των ανθρώπων που χειρίζονται τα πράγματα. Μιλάω για τον περίφημο σταθμάρχη Λάρισας. Εμφανώς δεν υπήρχαν τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα τον έκαναν να αντιμετωπίσει επιτυχώς τέτοιες καταστάσεις» κατέθεσε ο μάρτυρας αναφορικά με τον σταθμάρχη Λάρισας.

Μάλιστα, χαρακτήρισε τη σύμβαση πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie λανθασμένη και ατελή.

Την ίδια ώρα, ο Τάσος Μαντέλης παρέπεμψε στην επίσημη «δήλωση δικτύου», που δείχνει την κατάσταση κατά τον χρόνο του συμβάντος. Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών την περίοδο 1997-2000, υποστήριξε, διαβάζοντας τη δήλωση δικτύου, πως υπάρχει «χωρητικότητα» η οποία είναι κατειλημμένη από την επιβατική αμαξοστοιχία.

Τάσος Μαντέλης

Σύμφωνα με τον Τάσο Μαντέλη, το ερώτημα είναι ότι, ενώ έχει πρώτη προτεραιότητα ο επιβατικός συρμός και ο εμπορικός συρμός έχει τέταρτη προτεραιότητα, πώς είναι δυνατόν ο εμπορικός να μπαίνει στη γραμμή που την έχει καταλάβει η αμαξοστοιχία Ιντερσίτι, καθώς όποιος χειρίζεται την κυκλοφορία δίνει εντολές στους οδηγούς ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει από τη γραμμή.

Η εξεταστική επιτροπή θα συνεδριάσει εκ νέου σήμερα το πρωί προκειμένου να εξετάσει τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ για την περίοδο 2005-2008.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This