ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΗ Όλγα Κεφαλογιάννη, όμορφη ακόμη και άβαφη, χαλαρώνει στον καναπέ της, περιμένοντας τη λήξη της καραντίνας!

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, όμορφη ακόμη και άβαφη, χαλαρώνει στον καναπέ της, περιμένοντας τη λήξη της καραντίνας!

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, από την πρώτη στιγμή που της ζητήθηκε, δεν δίστασε να προσφέρει το 50% της βουλευτικής της αποζημίωσης στη μάχη κατά του Covid-19.

Αν και κλεισμένη στο σπίτι, όπως όλοι, παρακολουθεί τις εξελίξεις, συμμετέχει σε συσκέψεις με συνεργάτες της και ξεκουράζει, λιγάκι, το… πρόσωπό της από το μακιγιάζ και τις πούδρες.

Το ίδιο όμορφη ακόμη και άβαφη, ποζάρει με αθλητικό φούτερ στον καναπέ του σπιτιού της, περιμένοντας καρτερικά το τέλος της καραντίνας.

ολγα κεγαλογιαννη

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης