ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΤυχεροπούλου στη Βουλή: Με απείλησε ο Ξυλούρης

Τυχεροπούλου στη Βουλή: Με απείλησε ο Ξυλούρης

«Όταν έπιασα το ακουστικό κατάλαβα ότι ήταν εκείνος»

Νέα διάσταση στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έδωσε η Παρασκευή Τυχεροπούλου μιλώντας για «απειλή» από την πλευρά του Γιώργου Ξυλούρη!

Η μάρτυρας μόλις είχε καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή μίλησε με κοινοβουλευτικούς συντάκτες στους οποίους επιβεβαίωσε ότι ο περίφημος «φραπές» όχι μόνο της τηλεφώνησε στο σπίτι της και μίλησε στα παιδιά της (κάτι που είχε πει στην Εξεταστική), αλλά την απείλησε.

Ο διάλογος με δημοσιογράφο

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΆΦΟΣ: Τι έγινε όταν ο Ξυλούρης τηλεφώνησε στο σπίτι σας;

ΤΥΧΕΡΟΠΟΥΛΟΥ: Το σήκωσε ένα από τα παιδιά μου. Δεν είπε κάτι άσχημο απλά με ζήτησε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΥΧΕΡΟΠΟΥΛΟΥ: Όταν έπιασα το ακουστικό κατάλαβα ότι ήταν εκείνος.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας απείλησε;

ΤΥΧΕΡΟΠΟΥΛΟΥ: Ναι

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι σας είπε;

ΤΥΧΕΡΟΠΟΥΛΟΥ: Δεν θέλω να πω τίποτα περισσότερα

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης