ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΜητσοτάκης: «Τιμούμε την εξέγερση του 1973, αναβαθμίζοντας την Παιδεία, στηρίζοντας το εισόδημα»

Μητσοτάκης: «Τιμούμε την εξέγερση του 1973, αναβαθμίζοντας την Παιδεία, στηρίζοντας το εισόδημα»

«Κρατάμε ζωντανό εκείνο το σκίρτημα ελευθερίας - Το μετατρέπουμε σε καθημερινή προσπάθεια για μία Ελλάδα ισχυρή, δίκαιη και προοδευτική» τόνισε ο πρωθυπουργός

Ως διαρκές κάλεσμα για μια χώρα δημοκρατική, σύγχρονη και ευρωπαϊκή, τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ότι διατρέχουν 52 χρόνια και αντηχούν στο τώρα τα συνθήματα των φοιτητών του Πολυτεχνείου, στο μήνυμά του για τη φετινή επέτειο του Πολυτεχνείου.

«Τιμούμε την εξέγερση του 1973 αναβαθμίζοντας την Παιδεία, ώστε να συμβαδίζει με την εποχή μας. Στηρίζοντας το εισόδημα και μειώνοντας φόρους υπέρ της κοινωνίας. Αλλά και χτίζοντας ένα κράτος φιλικό και ψηφιακό, στην υπηρεσία του πολίτη» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός, σε ανάρτησή του στο Facebook.

«Κρατάμε ζωντανό εκείνο το σκίρτημα ελευθερίας που έδωσε, αργότερα, παλμό στον Κοινοβουλευτισμό. Και το μετατρέπουμε σε καθημερινή προσπάθεια για μία Ελλάδα ισχυρή, δίκαιη και προοδευτική. Με τη σκέψη ανοιχτή και το βλέμμα στο μέλλον» τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης