Στις 20:00 ώρα Ελλάδας (13:00 ώρα Ουάσινγκτον) πραγματοποιείται σήμερα η συνάντηση του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη με τον Αμερικανό ομόλογό του Μάρκο Ρούμπιο, στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση των δύο υπουργών μέσα σε διάστημα 12 μηνών (η πρώτη είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2025).
Συνάντηση Γεραπετρίτη-Ρούμπιο: Τα θέματα συζήτησης
Στο επίκεντρο των συνομιλιών θα βρεθεί το σύνολο των διμερών ζητημάτων, ενόψει και του επόμενου γύρου του Στρατηγικού Διαλόγου, που αναμένεται να διεξαχθεί στην Αθήνα, καθώς και οι κρίσιμες περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις.
Ψηλά στην ατζέντα βρίσκεται το Ιράν, σε μια περίοδο αυξημένης γεωπολιτικής έντασης, ενώ θα συζητηθούν επίσης οι εξελίξεις στη Γάζα και την Ουκρανία, ο ρόλος του ΝΑΤΟ, αλλά και η συμβολή της Ελλάδας στις διεθνείς προσπάθειες σταθεροποίησης στην Ανατολική Μεσόγειο.
Σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, οι δύο υπουργοί θα ανταλλάξουν απόψεις και για τη σταθερή βούληση της Αθήνας να συνεχίσει να δρα ως παράγοντας ασφάλειας και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή.
«Η Ελλάδα βρίσκεται στο προσκήνιο των διεθνών πρωτοβουλιών και θα συνεχίσει να ασκεί μια ενεργή, πολυμερή εξωτερική πολιτική», τόνισε ο κ. Γεραπετρίτης σε δήλωσή του στο ERT News.
Γεραπετρίτης στην τελετή υπογραφής συμφωνίας της ONEX Shipyards and Technologies
Κατά την παραμονή του στην Ουάσινγκτον, ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας παρέστη επίσης στην τελετή υπογραφής συμφωνίας της ONEX Shipyards and Technologies με τον όμιλο Hanwha Power Systems, παρουσία της Κίμπερλι Γκιλφόιλ, ενώ θα έχει επαφές με Αμερικανούς αξιωματούχους και θα πραγματοποιήσει ομιλία στη δεξαμενή σκέψης Atlantic Council.
FM George Gerapetritis attended today the signing ceremony of the agreement between ONEX Shipyards and Technologies and Hanwha Power Systems in Washington D.C. pic.twitter.com/XDOwWjceuL
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) February 25, 2026
Η χρονική συγκυρία της συνάντησης, εν μέσω αυξημένης κινητοποίησης των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων και ενώ αναμένονται κρίσιμες αποφάσεις από τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ για το Ιράν, αναδεικνύει, σύμφωνα με αναλυτές, τη βαρύτητα που αποδίδει η Ουάσινγκτον στη στρατηγική σχέση με την Ελλάδα και τον ρόλο της ως αξιόπιστου συμμάχου στην περιοχή.
Δείτε επίσης:
Η δήλωση Γεραπετρίτη για την επικείμενη συνάντησή του με τον Ρούμπιο






