Επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα στο Σαββατοκύριακο ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης περί παραίτησης του επιστημονικού συμβουλίου του ΕΟΔΥ. Όπως είπε έγινε ένα επεισόδιο μεταξύ του πρώην προέδρου και μια υπαλλήλου του οργανισμού.
Γεωργιάδης: «Δεν υπήρξαν διαφωνίες, υπήρξε επεισόδιο»
Μιλώντας το πρωί της Δευτέρας σε εκπομπή του Action24, ο κ. Γεωργιάδης διέψευσε τις πληροφορίες που απέδιδαν την παραίτηση σε διαφωνίες του επιστημονικού συμβουλίου με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
«Πράγματι, υπάρχει παραίτηση. Υπήρξε ένα επεισόδιο μεταξύ του προέδρου και μιας υπάλληλου, έχουν εκατέρωθεν κατηγορηθεί. Δεν μπορούσε να συνεχίσει την παρουσία του στον ΕΟΔΥ υπό αυτές τις συνθήκες, Θα τα βρουν στα δικαστήρια, εγώ δεν θέλω να εμπλακώ περισσότερο σε αυτή τη διαδικασία».
Σύμφωνα με τον Υπουργό, ο κ. Χατζηχριστοδούλου, όσο και το ΔΣ, «είχαν δουλέψει καλά για τον ΕΟΔΥ και θέλω να τους ευχαριστήσω. Το λέω αυτό γιατί βγήκαν κάποια κόμματα της αντιπολίτευσης να βρουν την ευκαιρία να κατηγορήσουν τον Γεωργιάδη γιατί ως γνωστόν στην Ελλάδα για ό,τι γίνεται λάθος φταίει ο Γεωργιάδης».
Δείτε το σχετικό βίντεο:







