Άλλοι με χιόνια, με κρυο, άλλοι πάλι στο βουνό, στην πόλη και άλλοι… στο Βιετνάμ! Με 30 βαθμούς μάλιστα και σε παραλία, που θυμίζει Μπαχάμες! Ελληνικό παρεάκι από ταξιδιώτες/τουρίστες, μαζί και μία Πολωνή επίσης ταξιδιώτρια, που συνηθίζουν να εξερευνούν τον κόσμο σε κάθε εποχή, μίλησαν σε τηλεοπτική εκπομπή σε απευθείας σύνδεση. Εξηγώντας πώς πέρασαν εναλλακτικά την Πρωτοχρονιά τους, δείχνοντας εικόνες που παραπέμπουν έτσι απλά σε καλοκαίρι!
Παρεάκι Ελλήνων πέρασε την Πρωτοχρονιά σε παραλία στο Βιετνάμ με 30 βαθμούς
Καλώς ήρθε... το καλοκαίρι
Διαβάζεται σε λιγότερο από 1 λεπτό
Ηράκλειο: Σύλληψη 26χρονου προέδρου πολιτιστικού συλλόγου μετά από πυροβολισμούς σε γλέντι24.06.2026 • 19:24
Αν θέλεις καλύτερη χοληστερόλη, ξεκίνα από αυτά τα τρόφιμα24.06.2026 • 19:30
ΕΚΤ: Περιορισμένη πρόοδος στην πορεία πέντε χωρών προς το ευρώ24.06.2026 • 19:05
Μελής: «Ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη η νέα τηλεοπτική συμφωνία»24.06.2026 • 19:32
Νικολακόπουλος: «Η 'σχέση' Άμραμπατ - Καντιού και τα 4+4 εκατομμύρια για 2 παίκτες»24.06.2026 • 20:30ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Διαβάστε ακόμα
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

