Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2021

Οι… πρωτάρηδες στο Viagra κινδυνεύουν να τα δουν όλα «μπλε»

Οι άνδρες που παίρνουν πρώτη φορά Viagra και αρχίζουν με την πιο υψηλή δόση, διατρέχουν τον κίνδυνο να τα δουν όλα «μπλε», προειδοποιούν Τούρκοι επιστήμονες.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρ Τζινέιτ Καρααρσλάν του Νοσοκομείου των Αδάνων, μελέτησαν 17 άνδρες που είχαν εισαχθεί στο νοσοκομείο με οφθαλμολογικές διαταραχές, όπως αφύσικα διασταλμένες κόρες ματιών και ανωμαλίες στην αντίληψη των χρωμάτων, καθώς εμφάνιζαν προσωρινή αδυναμία όρασης του κόκκινου και του πράσινου, βλέποντάς τα όλα γύρω τους σε μπλε απόχρωση.

Το κοινό χαρακτηριστικό και των 17 ασθενών ήταν ότι είχαν πρώτη φορά πάρει sildenafil (σιλδεναφίλη), που είναι η δραστική ουσία του Viagra, στην υψηλότερη δυνατή δόση των 100 μιλιγκράμ. Μάλιστα, κανένας ασθενής δεν είχε σχετική συνταγογράφηση, αλλά όλοι είχαν πάρει από μόνοι τους το φάρμακο για ενίσχυση της στύσης.

Οι διαταραχές της όρασης άρχισαν μόλις έδρασε το φάρμακο και διατηρούνταν ακόμη και όταν οι άνδρες έκαναν εισαγωγή στο νοσοκομείο 24 έως 48 ώρες αργότερα. Σε όλους τους ασθενείς, οι οποίοι παρακολουθήθηκαν από τους γιατρούς, τα συμπτώματα είχαν εξαφανιστεί έπειτα από τρεις εβδομάδες.

Για τον λόγο αυτόν οι ερευνητές συμβουλεύουν τους «πρωτάρηδες» να αρχίζουν με χαμηλή δόση, προτού την αυξήσουν σε μεταγενέστερο χρόνο – αν κάτι τέτοιο είναι αναγκαίο.

Δείτε επίσης: «Ναι» στο κόκκινο κρέας αλλά με μέτρο

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ