Αδιαθεσία αισθάνθηκε η Ειρήνη Αγαπηδάκη κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στη Βουλή των Ελλήνων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας παρουσίασε δύσπνοια, ενώ διαπιστώθηκε και χαμηλό επίπεδο οξυγόνου.
Άμεση κινητοποίηση στη Βουλή
Αμέσως μετά την αδιαθεσία της, η Ειρήνη Αγαπηδάκη οδηγήθηκε στο ιατρείο της Βουλής προκειμένου να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Στο σημείο κλήθηκε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο ανέλαβε τη μεταφορά της στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» για περαιτέρω εξετάσεις και παρακολούθηση.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση της υγείας της ή τα αίτια που προκάλεσαν την αδιαθεσία της.
Δείτε επίσης:







