Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι ξανά παρών στο ΟΑΚΑ ως προπονητής του Παναθηναϊκού και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τον υποδέχθηκε, επισημαίνοντας ότι επέστρεψε ο κορυφαίος και εκφράζοντας την αγάπη του για τον πολυνίκη Σέρβο τεχνικό.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο basketa.gr εδώ







