Για την πρόσφατη περιπέτεια που αντιμετώπισε με την υγεία της ενημέρωσε το τηλεοπτικό κοινό το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου η Ανθή Βούλγαρη. Μέσα από τη συχνότητα της εκπομπής Κοινωνία Ώρα Mega, η γνωστή δημοσιογράφος αποκάλυψε ότι αμέσως μετά το τέλος της προηγούμενης εκπομπής παρουσίασε έντονο εξάνθημα σε όλο της το σώμα. Αντιλαμβανόμενη αμέσως ότι πρόκειται για αλλεργική αντίδραση, ξεκίνησε μια άμεση προσπάθεια εντοπισμού εφημερεύοντος νοσοκομείου.
Η Ανθή Βούλγαρη περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τον Γολγοθά της μέχρι να βρει τελικά έναν γιατρό να την εξετάσει, στέλνοντας παράλληλα ένα ηχηρό μήνυμα για την κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ.
Πυρά κατά του ΕΣΥ μετά την προσωπική της περιπέτεια
«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα…Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;….
Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ΄ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα…Τελικά έχω πάει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα…Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα…Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη;
Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας» είπε η Ανθή Βούλγαρη.
- Ανθή Βούλγαρη: «Σώθηκα με τη βοήθεια της Παναγίας»
- Το «θαύμα» της Ανθής Βούλγαρη: Η δύναμη της πίστης απέναντι στον θάνατο







