ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗ ανάρτηση της ΑΕΚ για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Η ανάρτηση της ΑΕΚ για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

«Η ιστορία θα είναι πάντα ο οδηγός μας» έγραψε η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ

Η 19η Μαΐου είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τον Ελληνισμό, καθώς αποτελεί επέτειο του χαμού 353.00 ψυχών. Είναι η ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Οι Ελληνοπόντιοι που έχασαν τη ζωή τους δεν ξεχάστηκαν και ούτε πρόκειται να ξεχαστούν.

Κάθε Μάιος αποτελεί μήνα μνήμης για ολόκληρο τον Ελληνισμό της Ανατολής (Μικρά Ασία, Πόντος, Ιωνία, Βιθυνία, Καππαδοκία κ.α.) καθώς και για την Ανατολική Θράκη.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ τιμά την συγκεκριμένη ημέρα με ανάρτησή της στα social media καθώς και ο διοικητικός ηγέτης της, ο Πρόεδρος Δημήτρης Μελισσανίδης έχει ποντιακή καταγωγή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης