Παραδόθηκαν τα πορίσματα των κομμάτων για την εξεταστική επιτροπή της εθνικής τραγωδίας των Τεμπών.
Η κυβέρνηση επιμένει στο σενάριο του ανθρώπινου λάθους, ενώ το σύνολο της αντιπολίτευσης κάνει λόγο για συγκάλυψη ενόχων και συνθηκών που οδήγησαν στην πολύνεκρη τραγωδία.
Εσείς τι πιστεύετε;






