ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΗ Μαρία Μιχαλοπούλου σχολιάζει την αποχώρηση της από το GNTM και τα σκληρά σχόλια (video)

Η Μαρία Μιχαλοπούλου σχολιάζει την αποχώρηση της από το GNTM και τα σκληρά σχόλια (video)

Αμέσως μετά την αποχώρηση της από το GNTM, η Μαρία Μιχαλοπούλου, μπορεί να μα μην κατάφερε να φτάσει στον τελικό και να γίνει το επόμενο top model, έχει όμως πολύ καλή διάθεση.

Μαρία Μιχαλοπούλου

Η Μαρία «έτρεξε» να σχολιάσει τα επικριτικά σχόλια που ακούστηκαν στο χθεσινό επεισόδιο από την Κέισι και την Άννα Μαρία, που στράφηκαν εναντίον της σχολιάζοντας ότι δεν αξίζει να βρίσκεται στον ημιτελικό και ότι πρέπει να αποχωρήσει.

Η Μαρία, υπερασπίζεται όλα τα κορίτσια και μιλάει για εκείνες με καλοσύνη. Μπράβο Μαρία! Σωστή απάντηση και χειρισμός του θέματος, όχι άλλο μίσος!

 

Δείτε επίσης: Όσα δεν θα δούμε αύριο στο GNTM: Το δαχτυλίδι του Γιάννη Χαλβατζή στην Κάτια και τα κλάματα της Κέισι (video)

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης