ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΣτους 17 οι νεκροί - Πέθανε και 78χρονος στο Σωτηρία

Στους 17 οι νεκροί – Πέθανε και 78χρονος στο Σωτηρία

Αυξάνονται οι νεκροί από τον κορωνοϊό. Πριν από λίγο έγινε γνωστό πως κατέληξε και ένας 78χρονος ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Σωτηρία.

Ο δεύτερος νεκρός που ανακοινώνεται σήμερα, καθώς πριν από λίγη ώρα  είχε γίνει  γνωστό πως έφυγε και ένας 64χρονος που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο του Ρϊο.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης