Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποιεί περιοδεία στον Έβρο και επισκέφτηκε την «Κυρά του Δέλτα», την κυρία Άρτεμις.
Η οποία μαζί με τον άντρα της ζουν εδώ και δεκαετίες σε μια καλύβα στο Δέλτα. Και δεν είχαν ούτε τηλέφωνο.

Ο Πρωθυπουργός με την «Κυρά του Δέλτα»
Ο πρωθυπουργός λοιπόν με βίντεο που ανάρτησε από την συνάντηση, αναφέρθηκε και στον ρόλο των ακριτών, αλλά και στο γεγονός ότι η κυβέρνηση έσπευσε να βάλει τηλέφωνο και φωτοβολταϊκά στην καλύβα της κυρίας Άρτεμις.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στο βίντεό του:
«Με μεγάλη χαρά επισκέφθηκα σήμερα στον Έβρο την «Κυρά του Δέλτα». Την ευχαριστώ για την υπέροχη φιλοξενία!».
Δείτε ακόμη:
- Ξαφνική επίθεση του Γιώργου Κοντονή σε Καρυστιανού και Ρούτσι με βαριές αιχμές
- Στο σκαμνί… ο Βαρουφάκης για τη δήλωσή του για τα ναρκωτικά

