Σας έλειψαν ο φραπές, ο χασάπης και τα άλλα γαλάζια παιδιά; Μην βιαστείτε να αναρωτηθείτε και να μιλήσετε για συγκάλυψη. Οι τρεις πρώτες δικογραφίες που έχουν έρθει στη Βουλή θα μοιάζουν με πταίσματα όταν φτάσει η τέταρτη δικογραφία, στην οποία φαίνεται και όλο το εύρος του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, καθώς πλέον θα μιλάμε για εγκληματική οργάνωση.
Εκεί θα φανεί η πραγματική ζημιά που υπέστη όχι μόνο η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά κυρίως, η Ελλάδα και οι Έλληνες πραγματικοί κτηνοτρόφοι. Στη δικογραφία-κόλαφο.
Κάποιοι πρώην Υπουργοί λοιπόν που νόμιζαν ότι γλίτωσαν, ας μην χαίρονται, διότι όπως όλα δείχνουν, τον Μάιο θα αρχίσει ο δικός τους «Γολγοθάς»…
*ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
Δείτε επίσης:
- «Όχι μ’ αυτόν εκλογές»
- Ο Άδωνις απειλεί τους βουλευτές της αντιπολίτευσης!
- ΟΠΕΚΕΠΕ: «Κομμένα» στοιχεία και 4 παρεμβάσεις της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
- Το νέο νοσοκομείο Κομοτηνής «βαφτίστηκε» βαμβακοκαλλιέργεια για επιδότηση
- Παπακώστα: Θα ελεγχθεί για τρία κακουργήματα για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ


Η Ρουμάνα μόνο για πίπες κάνει η αυτιστική.
Αθώοι,…Αθώοι,.. είναι όλοι Αθώοι!!