ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΕξιτήριο για τον ποδοσφαιριστή μετά την κατάρρευση στο γήπεδο

Εξιτήριο για τον ποδοσφαιριστή μετά την κατάρρευση στο γήπεδο

Πέρασε τα δύσκολα ο Λόκιερ

Ευχάριστα νέα ήρθαν από την (ποδοσφαιρική) Αγγλία και σε ό,τι αφορά ειδικότερα τον Τομ Λόκιερ. Με τον αρχηγό της Λούτον να παίρνει εξιτήριο σήμερα από το τοπικό νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν μετά την σοκαριστική κατάρρευσή του στο 60ο λεπτό του εκτός έδρας αγώνα της ομάδας του με την Μπόρνμουθ.

Σύμφωνα εξάλλου με σχετική ανακοίνωση της αγγλικής ομάδας, ο Λόκιερ θα πάει στο επόμενο βήμα της αποκατάστασης του προβλήματός του, συνεχίζοντας την αποθεραπεία «με την άνεση του σπιτιού του». Ο 29χρονος διεθνής Ουαλός μπακ εν καιρώ εφόσον κριθεί απόυτα υγιής θα φανεί αν θα επιστρέψει στα γήπεδα, πάντα όμως όλα με βάση ό,τι πουν οι γιατροί. Τα δύσκολα είναι πίσω για τον ποδοσφαιριστή!

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης