ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΕισβολή με τη σέντρα του Τσάμπιονς Λιγκ στο «Γουέμπλεϊ» - Τι ΔΕΝ έδειξε η τηλεόραση

Εισβολή με τη σέντρα του Τσάμπιονς Λιγκ στο «Γουέμπλεϊ» – Τι ΔΕΝ έδειξε η τηλεόραση

Τρεις, τουλάχιστον εισβολείς... διέλυσαν τα μέτρα ασφαλείας των Άγγλων

Ούτε ένα λεπτό δεν είχε συμπληρωθεί στο «Γουέμπλεΐ» στο Λονδίνο στον τελικό της Ντόρτμουντ με τη Ρεάλ Μαδρίτης όταν άρχισε η εισβολή θεατών.

Όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, αλλά για να αποδείξουν ότι μπορούν να ξεπεράσουν τα μέτρα ασφαλείας.

Και πράγματι οι υπεύθυνοι αιφνιδιάστηκαν, τον πρώτο ακολούθησε δεύτερος κι έπειτα τρίτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μάλιστα ο πιο τολμηρός από αυτούς έβγαλε και… σέλφι με τον Βινίσιους!

Η τηλεοπτική παραγωγή που ανήκει στην ΟΥΕΦΑ δεν έδειξε το παραμικρό. Ευτυχώς οι δημοσιογράφοι που κάλυπταν το ματς μας ενημέρωσαν.

https://exchange.glomex.com/video/v-d1owxc7rk9n5?integrationId=40599v17l3ec41xg

https://exchange.glomex.com/video/v-d1ox87ewik5l?integrationId=40599v17l3ec41xg

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης