ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΑΕΚ: Αυστηρό μήνυμα Μάριου Ηλιόπουλου μετά την ήττα στις Σέρρες

ΑΕΚ: Αυστηρό μήνυμα Μάριου Ηλιόπουλου μετά την ήττα στις Σέρρες

Αρχηγική παρέμβαση

Ο Μάριος Ηλιόπουλος είδε από κοντά το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον Πανσερραϊκό στις Σέρρες και μάλιστα γνώρισε την αποθέωση από τους φιλάθλους των κιτρινόμαυρων πριν την έναρξη του αγώνα.

Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ με αρχηγική πρωτοβουλία βγήκε μπροστά και μετά την γκέλα και την ήττα με 1-0 προχώρησε σε δήλωση, λέγοντας ότι η Ένωση δεν προσέφερε στους φιλάθλους της αυτό που τους άξιζε!

Αναλυτικά η δήλωση του Μάριου Ηλιόπουλου: «Σήμερα άσχετα από οτιδήποτε άλλο, η ομάδα μας δεν προσέφερε στους φιλάθλους της αυτό που τους άξιζε… Ειδικά σε αυτό το παθιασμένο υπέροχο κοινό, 600 χλμ μακριά από το Ναό μας…».

 

 

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης