ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΔημοτικό Στάδιο Αιτωλικού: Άγνωστοι έβαλαν φωτιά και έκαψαν τον πλαστικό τάπητα

Δημοτικό Στάδιο Αιτωλικού: Άγνωστοι έβαλαν φωτιά και έκαψαν τον πλαστικό τάπητα

Πριν μια εβδομάδα βανδάλισαν το χώρο των αποδυτηρίων

Το Δημοτικό Στάδιο Αιτωλικού για πολλοστή φορά έγινε στόχος βανδάλων.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Άρη Αιτωλικού οι «γνωστοί-άγνωστοι» έβαλαν φωτιά να κάψουν μέχρι και τον πλαστικό τάπητα του αγωνιστικού χώρου.

Πριν μια εβδομάδα βανδάλισαν το χώρο των αποδυτηρίων καταστρέφοντας και παίρνοντας ότι είχε σχέση με υδραυλικό και ηλεκτρολογικό υλικό.

Το γήπεδο παραμένει μέχρι και σήμερα χωρίς νερό και ρεύμα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα agrinionews.gr και προφανώς η ομάδα (Ανδρικό, Παιδικό) κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

*Φωτογραφία facebook.com/arisaitolikou

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης