ΑΡΧΙΚΗΑΘΛΗΤΙΚΑΟπαδοί της Εθνικής Σκωτίας πήγαν στην Ουγγαρία να δουν την Εθνική τους, αλλά δεν ήξεραν ότι το ματς ήταν...

Οπαδοί της Εθνικής Σκωτίας πήγαν στην Ουγγαρία να δουν την Εθνική τους, αλλά δεν ήξεραν ότι το ματς ήταν «κεκλεισμένων των θυρών»

Πάθημα που θα μείνει στην ιστορία

Θα μπορούσε να γραφτεί ιδιαίτερο κεφάλαιο στο βιβλίο με τα παράδοξα του ποδοσφαίρου με το πάθημα μερικών δεκάδων οπαδών της Εθνικής Σκωτίας. Ταξίδεψαν μέχρι το Ζαλαέγκερσεγκ μια πόλη της Ουγγαρίας κοντά στα σύνορα με την Σλοβενία με 60.000 κατοίκους για να δουν το ματς με τη Λευκορωσία.

Όπως είναι γνωστό οι Λευκορώσοι λόγω του πολέμου στην Ουκρανία αγωνίζονται στην Ουγγαρία κι όπως δεν ήταν γνωστό στους συγκεκριμένους Σκωτσέζους τα ματς τα δίνουν κεκλεισμένων των θυρών.

Την παραμονή του αγώνα ήπιαν τις μπύρες του και την ώρα του αγώνα αποφάσισαν να δουν από ένα άνοιγμα ότι μπορούσαν από το ματς.

Οι Ουγγρικές αρχές ασφαλείας τους απομάκρυναν, αυτοί με δεύτερη επίθεση επέστρεψαν, αλλά στη συνέχεια απομακρύνθηκαν και πάλι για να δουν σε κάποιο καφέ τον υπόλοιπο αγώνα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης