Δεκτός με κάθε επισημότητα έγινε ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντιμίρ Ζελένσκι από την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία της Ελλάδας, υπογράφοντας μάλιστα συμφωνίες, την στιγμή που βάλλεται για πρώτη φορά με τέτοια σφοδρότητα για θέματα διαφθοράς και διασπάθισης της βοήθειας που λαμβάνει από την Δύση.
Εσείς τι πιστεύετε; Ωφελήθηκε η Ελλάδα από την επίσκεψη Ζελένσκι;







