ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΑπάτη στον Βόλο: 23χρονος με πρόσχημα τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας αφαίρεσε κοσμήματα, λίρα και 50.000 ευρώ

Απάτη στον Βόλο: 23χρονος με πρόσχημα τον κίνδυνο ηλεκτροπληξίας αφαίρεσε κοσμήματα, λίρα και 50.000 ευρώ

Η αστυνομία μετά από έρευνα τον συνέλαβε

Εξιχνιάστηκε υπόθεση τηλεφωνικής απάτης στον Βόλο από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, με τις Αρχές να σχηματίζουν δικογραφία σε βάρος ενός 23χρονου, αλλά και ενός ακόμη ατόμου που παραμένει άγνωστο.

Προσποιήθηκε υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 16 Απριλίου 2026, όταν άγνωστος επικοινώνησε τηλεφωνικά με γυναίκα στον Βόλο, παριστάνοντας υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ.

Με το πρόσχημα ότι υπήρχε κίνδυνος ηλεκτροπληξίας λόγω υποτιθέμενης διαρροής ρεύματος στο σπίτι της, κατάφερε να την πείσει να συγκεντρώσει κοσμήματα, μία χρυσή λίρα και το ποσό των 50.000 ευρώ.

Η γυναίκα τοποθέτησε τα τιμαλφή και τα χρήματα σε σακούλα και την άφησε στην πόρτα της αυλής της, όπως της είχε υποδειχθεί, με άγνωστο δράστη να την παραλαμβάνει και να εξαφανίζεται.

Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε η εμπλοκή του 23χρονου στην υπόθεση, ενώ οι Αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για την ταυτοποίηση και των υπόλοιπων συνεργών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου, ενώ την προανάκριση διενεργεί η αρμόδια υπηρεσία.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης