Καταγγελίες για σημαντική αύξηση στο πάγιο των λογαριασμών ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ βλέπουν το τελευταίο διάστημα το φως της δημοσιότητας, με τις αντιδράσεις των καταναλωτών να αυξάνονται.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, σε ορισμένες περιπτώσεις το συγκεκριμένο τέλος εμφανίζεται αυξημένο έως και κατά 200% σε σχέση με προηγούμενες χρεώσεις, γεγονός που οδηγεί σε υψηλότερους λογαριασμούς για νοικοκυριά και επαγγελματίες.
Η καταγγελία για το πάγιο
Για παράδειγμα, λογαριασμός καταναλωτή για την περίοδο 5/02/2025-7/05/2025 είχε πάγιο τέλος 3,07 ευρώ ενώ για την περίοδο 4/02/2026-5/05/2026, το τέλος είναι 9,09 ευρώ!

Οι καταγγέλλοντες ζητούν διευκρινίσεις για τον τρόπο υπολογισμού των νέων χρεώσεων και κάνουν λόγο για επιβαρύνσεις που δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο λόγω ακρίβειας και αισχροκέρδειας.
Δείτε επίσης:







