ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΠου «χάθηκαν» 2.000 μετανάστες της Μόριας;

Που «χάθηκαν» 2.000 μετανάστες της Μόριας;

Μετά τη φωτιά στον καταυλισμό της Μόριας στη Λεσβο χάθηκαν από τα μάτια των Αρχών γύρω στους 2.000 εγκλωβισμένοι μετανάστες.

«Πού έχουν χαθεί 2.000 εγκλωβισμένοι της Μόριας», ρωτά το ΚΙΝ.ΑΛ., και η ερώτηση δεν είναι ρητορική!

Πού έχουν πάει σήμερα; «Απεγκλωβίστηκαν μόνοι τους»; Είχαν φύγει από πριν; Κανείς δεν ξέρει... Κανείς δεν γνωρίζει πού βρίσκονται σήμερα και κανείς δεν γνωρίζει εάν συμβαίνει το ίδιο και σε άλλα ΚΥΤ νησιών του Αιγαίου.

«Εάν δεν ήταν τραγικό, θα ήταν κωμικό: Η πολιτική ‘λιάζονται κι εξαφανίζονται’ για τους πρόσφυγες και μετανάστες υλοποιείται από την κυβέρνηση της Ν.Δ.» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης