ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘετικοί στον κορωνοϊό 11 ασθενείς στην παθολογική κλινική στο Νοσοκομείο Αγρινίου

Θετικοί στον κορωνοϊό 11 ασθενείς στην παθολογική κλινική στο Νοσοκομείο Αγρινίου

Σοβαρό ζήτημα διαχείρισης της κατάστασης

Με κατειλημμένες όλες τις κλίνες της κλινικής covid του Νοσοκομείου Αγρινίου, χρειάστηκε η μεταφορά στα Ιωάννινα τριών ασθενών, από τους 11 συνολικά που εντοπίστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό στην παθολογική κλινική.

Ένας ασθενής που κρίθηκε ότι μπορούσε να λάβει εξιτήριο μεταφέρθηκε στο σπίτι του, όπου θα παραμείνει σε καραντίνα, την ώρα που η διασπορά της νόσου στο Νοσοκομείο είναι ένα μείζον ζήτημα το οποίο καλούνται να διερευνήσουν και να εξηγήσουν οι υπεύθυνοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης