Με στόχο να στηριχθούν οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες και το παραδοσιακό λιανεμπόριο, τώρα που άνοιξε ξανά η αγορά, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) ξεκινά μία μεγάλη καμπάνια.
Η συγκεκριμένη καμπάνια που περιλαμβάνει καλαίσθητα ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα, θα «τρέξει» σε ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, αλλά και σε πανελλαδικούς, ενώ η αφίσα ετοιμάστηκε για να αναρτηθεί σε κάθε κατάστημα για να επισημαίνει τα προστατευτικά μέτρα, αλλά και τον επιτρεπόμενο αριθμό εισερχομένων.
Όπως τονίζει το ΕΕΘ, στόχος της καμπάνιας είναι να ενισχυθεί το παραδοσιακό λιανεμπόριο, με την προβολή των στοιχείων που το καθιστούν πολύ καλύτερο, συμφερότερο και προτιμητέο σε σχέση με τις υπεραγορές και τα υπερκαταστήματα.
Τα σποτ που βγαίνουν «στον αέρα» με την ευκαιρία της επαναλειτουργίας της αγοράς, απευθύνονται στους πολίτες που επιστρέφουν σταδιακά στις καταναλωτικές τους συνήθειες, με την πεποίθηση ότι οι επαγγελματίες της «διπλανής πόρτας» και ξέρουν, αλλά και μπορούν να προσφέρουν συναλλαγές συμφέρουσες μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Και γι’ αυτό θα πρέπει να προτιμηθούν.
- Δείτε τα σποτάκια της καμπάνιας του ΕΕΘ: